swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Mer än bra

Kategori: Allmänt

Den här veckan har varit mer än bra, eller helt enkelt superbra! Vädret är helt fantastiskt och det är svårt att förstå att det inte ens är mitten på mars. Igår och i förrgår hade vi 26 grader med strålande sol och det fina vädret, värmen och solen ser ut att vara kvar hela veckan ut i alla fall. Med solen och värmen kommer också ännu mer fågelkvitter, kollibrier och syrsor som både hörs och syns och löven spricker ut på ännu fler träd samtidigt som påskliljor, krokus och andra vackra vårblommor blommar ikapp. Ni kan väl riktigt känna lukten, vårkänslorna och se synen framför er hoppas jag? Hoppas att ni alla i Sveriges avlånga land får njuta av allt som våren erbjuder snart. 
 
Det är en bra vecka även träningsmässigt och jag för min del har ägnat veckans alla förmiddagar åt hårdträning på gymmet och ett par simturer i poolen utomhus. Eftermiddagarna har ägnats åt "taxiverksamhet" för barnens aktiviteter och annat som man helt enkelt måste göra och någon god gärning. 
 
Lukas övningskör så ofta han kan och jag har både vågat åka med
samt sitta brevid
 
Lukas i Saratoga High School "boys golf team" lagkläder
 
Uppe på Garrod farms där Sara rider 
 
Tog en promenad längs trails ovanför stallet. Så otroligt vackert
 
 
Söta & glada tjejer en härlig vårkväll uppe på Garrod farms. Sara och Ida rider ihop
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: