swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Min dag, den 6 augusti

Kategori: Allmänt

Idag den 6 augusti fyller jag år. Ett år äldre igen.....
Nuförtiden har inte siffran någon större betydelse men för er som är nyfikna så blev jag 41 idag. Blev väckt med födelsedagssång, paket och frukost på sängen. Lika mysigt varenda gång! (Tror minsann att det är bästa stunden på hela födelsedagen)?
Dagen har fortsatt med sol, bad, surfing för Rikard och barnen och en härlig lunch (som Rikard fixade) som blev goda kycklinfilémackor. Smakade gudomligt vid havet! Har lyssnat på diverse olika sommarpratare via podradio. Å, vad det är avkopplande! Och så många duktiga pratare som ger en och annan eftertanke om olika saker.
Nu blir det snart champagne och jordgubbar och sedan skall vi äta middag på ett lyxigt hotell som ligger granne med vårt. Kauai, det är en sådan underbar plats på jorden att fira sin födelsedag på!

Lyckliga mig!

Åsa

Kommentarer

  • marie jehander säger:

    Hej Åsa Ett stort grattis i efterskott! Jag glömde tyvärr din födelsedag, förlåt mig!

    Vilken härlig resa ni har gjort till hawaii,ser helt underbart ut!Vilken underbar natur!Det är så roligt att se alla bilder och läsa vad ni gör.Här hemma är det snart ochså dags att börja skolan.Thim har precis fyllt år och ser framemot att få börja skolan så jag hoppas att den känslan håller i sig.Elin tycker att det skall bli både spännande och roligt att få betyg.Här hemma börjar det att bli vardag efter semestern igen.Regnet vräkern ner utanför fönstret tyvärr.Men det är fredag och det skall bli härligt med lite helg.Vi skall ut och plocka lite svamp och förhoppningsvis blir det en svampmacka!Ha det så bra och hälsa familjen så gott! Stor kram marie

    2011-08-19 | 12:12:02

Kommentera inlägget här: