swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Alltid jobbigt med farväl

Kategori: Allmänt

I dag har det varit en bil körardag!
I morse körde jag Lukas (med sin onda tå och fot)  till golf lägret igen, fastnade i köer ett bra tag på vägen hem men jag hade inte direkt bråttom någonstans. Nästa körning var till San Francisco för att vinka av Alva, Det är så mysigt att ha gäster här men det känns också sorgligt att vinka av dem och säga farväl. Det är så långt till Sverige och man vet att det tar ett tag innan man kommer att träffas igen så då blir det extra känslosamt. Det har varit trevligt att ha Alva här (speciellt för Sara) men också för oss. Kul att få visa henne allt som vi tycker är fint och gillar. Kalifornien har ju så många vackra ställen, fint väder, berg, hav och varierande natur.
Söta och gulliga kompisar som tyvärr var tvungna att ta avsked i dag!
Vi hoppas verkligen du har trivts hos oss  i Kalifornien, Alva!


Efter att vi vinkat av Alva så bar det av til Santa Theresa golfklubb för att hämta Lukas, hem en vända för att äta en turbo lunch och sedan iväg igen för att åka och simma lite. Kände att jag behövde röra mig och tänkte att det skulle vara avkopplande för Lukas att få bada lite i poolen en dag som denna som var väldigt varm...igen.
Sagt och gjort! Vi träffade även några kompisar där så det var avkopplande och toppen ett par timmar!
Och jag simmade mina 1000 meter.
Yeeey!
Känner mig alltid så nöjd då jag gjort detta. Sådan lyx att kunna göra det i stort sett när
helst i uppvärmd pool, strålande sol och värme. Idag dessutom med
det bästa sällskapet man kan ha, min väninna Tina.
!000 meter går hur fort som helt i hennes sällskap.
Jag pratar och hon räknar längderna samt kommenterar.
Good deal!
Åsa ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: