swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Aloha

Kategori: Allmänt

Hälsningar från Paradiset i en annan skepnad. Nu är vi på en annan ö som heter Ohau och vi är i Honolulu och Waikiki beach. Hotellet heter Outrigger Reef on the beach och ligger (precis som det låter) på stranden med jättefint pool område och massa affärer och restauranger runt hörnet. Blir perfekt att bo så här i några dagar för att sedan åka till Kauai på söndag.
Har inte hunnit blogga så mycket som jag hade tänkt. Har så mycket att berätta och så mycket fina bilder som jag vill dela med mig av men det får komma allt eftersom och när jag har tid. Just nu njuter jag av att umgås med familjen, sola, bada, äta gott, dricka gott, surfa, snorkla och massa andra roliga saker som jag kommer att berätta mer om senare.
Här sitter jag på vår balkong i lägenheten på Maui en morgon och bloggar
till vågornas brus och en underbar utsikt


Så här såg det ut på Maui framför vår balkong. Så overkligt vackert!


Solnedgången på Maui precis där vi bodde

Men nu är vi här på Waikiki beach. Dagen började bra i går, måndag när vi kom hit. Vi fick nämligen åka en stor vit limousin till hotellet istället för taxi. Gissa om vi var glada? (speciellt barnen).
Lukas njuter av den lyxiga färden till hotellet
Sara njuter också
Kändes helt ok att åka limousin till hotellet på Waikiki beach


Firade att vi var framme och hade det bra vid poolen i solen

Mahalo

Åsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här: