swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Hurra, hurra.....hurra för lillasyster idag

Kategori: Allmänt

I dag den 15 juli fyller min älskade lillasyster Linda 38 år. Å, vad jag önskar att jag kunde vara med och fira henne. Just nu känner jag mig väldigt långt borta! Snyft! Vet dock att hon kommer att bli ordentligt firad av sin älskade lilla familj och det känns så gott i hjärtat"
Min vackra lillasyster Linda som fylller år idag den 15 juli
Spralliga lillasyrran och jag
Livsnjutar syster
Kärlek
Glada systrar


Syskonkärlek.
Vi önskar du vore här i Kalifornien med oss nu Linda.
Vi saknar dig!
Skål på din dag kära syster. Hoppas den blir alldeles underbar!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Så fint du skriver till din syster! Har tittat in och ville lämna ett tassavtryck samt önska dig en fortsatt fin helg ;)

    2011-07-15 | 22:00:57
    Bloggadress: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: