swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Älskade mamma

Kategori: Allmänt

♥ Morsdag i Sverige


Här har vi redan firat morsdag i USA. Man får ta seden dit man kommer! Har bott långt ifrån min mamma de närmsta 22 åren så jag har nästan aldrig kunnat fira henne på riktigt. Åka över med en blomma eller äta morsdag middag ihop. Tror inte att vi lyckats pricka in det en endaste gång sedan jag flyttade hemifrån. Det är sådant som blir så påtagligt sådana här dagar och man är så långt borta från sina nära, kära och älskade. <3. Tack och lov för att skype finns! Det är ett himla fint sätt att kunna hålla kontakten, se varandra, kunna visa saker och ting men framförallt så känns det som man kommer varandra närmare än telefon. Underbart! Startade min morgon med att ringa mamma på skype för att gratulera (eftermiddag i Sverige då det skiljer 9 timmar). Det känns så gott i hjärtat och jag saknar henne verkligen! Mamma, pappa och min syster med familj var här för några veckor sedan. Efter det känns det bara som jag saknar dem alla mer och mer!
♥Love you mum! ♥You´re the best! ♥
♥ Åsa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: