swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Frukost på Starbucks

Kategori: Allmänt

Onsdag morgon. Känner mig fortfarande krasslig med min förkylning. Flydde hemmets lugna vrå för att förgylla min dag, se lite folk, unna mig en stor härlig latte, macka och en god grekisk yoghurt på Starbucks. Känns så tråkigt att inte starta dagen med någon form av träning som jag brukar göra men inser att jag måste låta kroppen vila och bli riktigt frisk innan jag kör igång igen. Bara att försöka göra det bästa av situationen! Idag står lite ärenden på schemat. Har lovat att köpa lite t-shirts och t-shirt pennor till Sara och hennes kompisar. De har ett projekt som de skall göra i PE:n (skolans gympalektion) som innebär att de skall göra en träningsvideo som skall vara 1 timme lång. Spännande att se vad de får ihop? På Saratoga High school där Sara går, så lägger eleverna mycket tid, energi och oftast en hel del pengar på sina projekt. Saratoga high är en av USAS bättre High school och även om det är en sk. Public school så har de flesta som går där väldigt bra ställt ekonomiskt. I eftermiddag har jag gett mig den på att trotsa mina ömma muskler för att åka och träna lite golf med Lukas. Kanske vi spelar en 9 håls kort runda? Är så sugen på att spela. Golf måste vara beroendeframkallande?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: