swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

What a Wednesday!

Kategori: Allmänt

Idag, onsdag blir en härlig dag. Skall starta med en powerwalk i bergen, hem och piffa tilll mig för att sedan träffa några svenska tjejer (Saratoga housewifes) för att äta lunch. Ser så fram emot att träffa alla som jag inte träffar så ofta. Även om vi alla är sk. hemmafruar så lever vi alla våra liv med diverse intressen och har ganska fullt upp på dagarna så det blir inte så ofta vi träffas.
På kvällen skall jag och Rikard gå på konsert med ett gäng vänner. Det är en utomhuskonsert med Billy Idol på Mountain winery här uppe i Saratogabergen. Snacka om nostalgi! Det är ingen av mina favoritartister från 80 talet men Rikard lyssnade tydligen mycket på honom. Det finns en hel del goa låtar som man känner igen sedan det gamla 80 talet och som faktiskt är ganska bra. Har adrig varit uppe på Mountain winery förut men har hört att det skall vara riktigt mysigt och trevligt där. Ser så fram emot kvällen! Dessutom sägs det att onsdag och torsdag skall bli veckans varmaste dagar med omkring 28-30 grader och det blir ju pricken över i:et!
Så nu skall jag äta frukost, köra barnen till skolan och sedan bara njuta av allt den här onsdagen!
Så här ser det u hemma hos mig kl. 8 på morgonen idag, onsdag.
Det blir en härlig dag i Saratoga!
Utanför vårt hus i morse
Utanför vårt hus med bergen i bakgrunden.

Ha en bra onsdag!

Åsa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: