swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

Min dag

Kategori:

Häromdagen (den 6 augusti) var det min dag, min födelsedag. Jag blev uppvaktad med frukost på sängen kl. 7, födelsedagssång, paket, pussar och kramar av make och barnen (två väldigt trötta tonåringar) Underbart! Jag njöt, men faktum är att jag njuter ännu mer när mina älskade barn fyller år och när jag får fixa deras frukostbricka, väcka dem med sång och se deras förväntansfulla ögon då de skall öppna alla paketen. Men, visst är det trots allt lite roligt att få fylla år själv också och få vara den som får full uppmärksamhet hela dagen av sina älskade. Det är lycka!
Dagen fortsatte med en springtur med sonen, lunch på restaurang med barnen och på eftermiddagen när maken kom hem från jobbet så firade vi med skumpa och färska vindruvor från trädgården, i ljuvlig sol och värme i varsin solstol vid poolen. Lovely!
Middag intogs senare på kvällen på en italiensk restaurang utomhus tillsammans med familjen och Saras pojkvän Jacob. En fantastisk dag och nu ett år äldre.

 

 

Frukost på sängen och paketöppning tillsammans med två mycket trötta tonåringar

En skön stund i solstolen denna varma dag

 

Champagne 

Min goda pastarätt som jag beställde på middagen

Jag och min älskade man

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis, ser ut att ha varit en fin födelsedag. Hur länge kommer ni att stanna i Kalifornien? Måste kännas roligt att få bo där under en så lång period.

    Svar: Tack! Det blev en mysig födelsedag med familjen. Vi storm trivs här i Kalifornien och är så glada att vi fått chansen att bo här. Vi kommer att stanna till nästa år i juli som det ser ut nu.
    Ha en fortsatt skön vecka!
    Åsa Lejon pettersson

    2012-08-21 | 07:39:33

Kommentera inlägget här: