swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

VÅR dag

Kategori: Allmänt

Igår den 21 augusti firade jag och min älskade Rikard vår 8 årig bröllopsdag. 8 härliga år som gifta men 22 år sedan vi träffades och föll för varandra. Tiden går fort när man har roligt!

Den 21:a augusti var ju en helt vanlig tisdag vilket innebar en helt vanlig arbetsdag för Rikard och våra barns andra skoldag (för den här terminen) så så mycket firande blev det inte. Men min man fick en pytte liten present (med ett innehåll som han önskat sig länge) och jag fick en STOR bukett härliga, röda rosor. På kvällen då alla kommit hem gick vi ut för att äta en god middag tillsammans med barnen på mysiga, romantiska, italienska restaurangen Bella här i Saratoga. Så gott, sådan härlig kväll, så mysigt och så mycket kärlek i luften. Kan man önska sig mer?





Min älskade man
 
 
 
Romantisk middag på Bella Saratoga
 
Med våra älskade barn, Sara och Lukas
 
♥  ♥  ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: