swedishhousewifeincalifornia

Mitt i livet i Saratoga, Kalifornien.

väntan

Kategori: Allmänt

Fredag, ljuvliga fredag! känns så bra.
i morse hade jag äntligen lite tid för en powerwalk i bergen med tjejerna (som jag har saknat hela veckan) jag har sagt det förr men tar det igen: bergspromenadem ÄR betoendeframkallande! M
orgonens promenad bjöd på sol och härligt sällskskap (och det var tur) för jag hade verkligen behov av att prata av mig efter veckan alla "pluggtimmar". Efter promenad och lång pratstund blev det lite "fix" hemma inför Sverigebesök. idag kommer nämligen min vän Annika på besök. Annika bodde här ett år med sin famillj men flyttade hem i augusti förra året. Sara och Annikas dotter, Fanny var som "ler och långhalm" det året. Oj så mycket skoj de hade ihop! Nu har Annika med familj bott hemma i Sverige 9 nånader men längtan till Saratoga blev för stor så det blev ett litet besök här och hos oss den här veckan. Så roligt det skall bli att träffas igen. Nu sitter jag och väntar på San Francisco flygplats. Väntan är lång då planet var lite sent och det är visst superlånga köer i i "immigration" (fick sms sv Annika) Suck! men den som väntar på mågot gott.... det skall bli jättekul att ses igen. gissar att vi kommer att ha träningsvärk i munlädret!
Nu väntar en helg med stor sol och värme. det lovas riktigt varmt över helgen och en bit in i nästa vecka. underbart.
NU.........äntligen kommer hon!

trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: